Thursday Devblog 5

Ismét eljött egy devblog bejegyzés. Egy nappal korábban tolta ki, mert Sarah születésnapja van és ha már nagypénteken és húsvét hétfőn engedte őt dolgozni, akkor ennyivel tartozik neki.

3D menü

Jelenleg a menü használata a legbonyolultabb a játékban. Sokaknak gondot jelent, hogy hogyan lehet megnyitni a tábortüzet és el kell nekik magyarázni (először például a tűzhelynél én is Youtube-ról néztem, hogyan kell használni, tényleg ciki, de ez van). Ha pedig ez ennyire nem egyértelmű és nehézkes használni, akkor át kell gondolni. Jóideje dolgoznak már a Rust ezen részének átdolgozásán. Volt egy kis ideje és ezt alkotta a menünek.

Ahogy látható, mész a világban és ott van. Mármint megnyomod a globális nagy menü gombot és amire nézel az nyílik ki. Egy csatatéren mondjuk szerintem használhatatlan a sok táskánál az ötlet, de legyen, majd kiderül.

Új ág

Megjelent közben az új ág, amiről már volt szó, csak nem érdemes használni, mert nincs még szerver, ahova tudnál csatlakozni.

Hálózat

Az új kódbázis, ami a hálózatkezeléshez lesz, már majdnem készen van. Jelenleg még nincs terhelés alatt tesztelve. Várhatóan a következő pár hétben felkerül Steam-re fejlesztői ágba, hogy lehessen tesztelni.

Dan munkája

Dan csinált pár modellt:

Anti-Rad pirula

Anti-Rad pirula

Almák

Almák

Kötszer

Kötszer

Meg munkája

Elkészült pár koncepciója a “túlélőbunkernek”:

2014-04-24_19-01-53-700x173

2014-04-24_19-00-27-700x215

2014-04-24_19-01-38-700x172

Tom munkája

Nah ez a hivatalos cikkben üres 🙂 Nem csinált semmit?

Balazs Nadasdi

Developer, Project Manager, Blogger, Dad... or sometihng like these

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers:

%d bloggers like this: